
doplaillevant.com 07/04/2025 - 13:12:07 | ![]() ![]() |

PRESENTACIÓ DELS VINS DE LA DO PLA I LLEVANT 2025
El pròxim dijous 10 d’abril, entre les 17h i les 21h, es durà a terme la Presentació dels vins de la Denominació d’Origen Pla i Llevant 2025.
L'acte és celebrarà en els jardins de l'Hotel GPRO Valparaíso de Palma, sempre que la climatologia ho permeti, en cas contrari es durà a terme a la Sala Mallorca. Hi participaran tots els cellers d'aquesta denominació d'origen. Aquests donaran a tastar tant els vins de l'anyada 2024, com els d'anyades anteriors, així com altres novetats que vulguin presentar.
A l'acte també hi participaran les marques de qualitat de les Illes Balears convidades: Formatge de Maó, Sobrassada de Mallorca, Oliva de Mallorca, Oli de Mallorca i Ametlla de Mallorca que donaran a degustar els seus productes als assistents.
Hi ha una gran expectació per tastar els vins de la collita 2024, ja que aquest va ser un any de grans reptes. Les condicions climàtiques van estar marcades per la manca de pluja durant quasi tot l’any, fins que a finals d’agost es varen donar pluges moderades. Aquests fets van conduir a tenir manco raïm i que aquest fos més petit, però més concentrat en aromes i sucres, entre d’altres. Per tant, s’esperen uns vins de gran qualitat després que els nostres elaboradors hagin convertit aquests reptes en grans oportunitats.
El preu de l'entrada serà de 10€ a la venda a https://ticketib.com/events/presentacio-dels-vins-de-la-dop-pla-i-llevant-2025. També es podrà comprar l’entrada el mateix dia de l’esdeveniment a la porta del recinte, tot i que l’aforament serà limitat. El pagament es farà en efectiu.
Per a més informació: [email protected] | 650352095 (Biel Modino)
www.doplaillevant.com
HORA DE CONVOCATÒRIA DE LES AUTORITATS: Dijous, 10 d’abril de 2025 a les 18:00h
AUTORITATS CONFIRMADES:
Sr. Joan Simonet Conseller d'Agricultura, Pesca i Alimentació.
Sra. Maria del Pilar Amate - Consellera de Promoció Econòmica i Desenvolupament
Sr. Joan Llabrés – Director General de Qualitat Agroalimentària i Producte Local
Sr. Alvaro Roca – Director Insular de Promoció Econòmica i Producte de Mallorca
LLOC DE L’ESDEVENIMENT:
Jardins de l’Hotel GPRO Valparaíso
c/ Francesc Vidal i Sureda, 23
Palma
OBSERVACIONS:
Un cop arribades totes les autoritats es realitzarà una foto pels mitjans de comunicació convocats. A aquesta fotografia hi figuraran totes les autoritats presents i els membres del Consell Reguladors de la DO Pla i Llevant.
Un cop fetes les fotos, la comitiva, juntament amb la Presidenta de la DO (Xisca Armero), recorreran els diferents estands dels cellers participants a l'acte, on seran presentats per la presidenta i podran degustar els vins de cadascun dels cellers.
PERSONES DE CONTACTE:
Biel Modino, Responsable de Promoció de la DO: 650352095


- El Consell de Mallorca destina 275.000 € a ayudas para fomentar la autonomía de las personas mayores
- La Mancomunitat Pla de Mallorca participa en el projecte europeu REVIVE, impulsant la innovació i la sostenibilitat al territori
- Llega a Palma la primera y única máquina de mecanizado de precisión para el sector náutico
- Paradores y Castilla y León, vencedores del XI Campeonato de España de Cocina y Repostería
- El Govern y el Ayuntamiento de Manacor implantan el ZPR en Porto Cristo en el paseo des Riuet, la calle de Santa Maria, la plaza Francesc Ramis y la c/Verí, Movilidad sostenible
- Marga Roig del Judo Renshinkan Manacor y Llevant Campeona del Mundo en París, eran 2.500 competidores venidos de todos los países para el campeonato modalidad Máster
- El Ayuntamiento de Son Servera entrega el aceite de su localidad a las personas que aportaron su cosecha de oliva, 21.212 kilos de aceitunas, que se han convertido en 2.753 litros
- L’Ajuntament de Manacor inverteix 98.000 € en la rehabilitació de l’antic Museu, per la recuperació d’edificis emblemàtics per posar-los al servei de la ciutadania
- Entrega Premi Dijous Bo 2025 als Revetlers del Puig d’Inca, Andreu Genestra, el Col·legi Beat Ramon Llull i la Colla de Geganters, han dut a terme una activitat en benefici de la societat
- Manacor presenta el musical de Nadal 2025: El drac màgic, una gran aventura sobre la imaginació i les pors dels infants. Del 23 al 29 de desembre de 2025. Auditori, www.teatredemanacor.cat









































