
ajsantanyi.net 13/04/2026 - 16:36:35 | ![]() ![]() |

Santanyí celebra la III Fira del Llibre amb un matí ple de literatura i música
La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santanyí organitza la III Fira del Llibre, que es celebrarà el pròxim 19 d’abril al pati interior de la Casa de Cultura Ses Cases Noves, en el marc de la setmana de Sant Jordi, en una jornada dedicada a la promoció de la lectura, la cultura local i la trobada entre autors, editors i lectors.
La fira s’inaugurarà a les 10.00 h amb un acte institucional que inclou un homenatge en memòria de l'escriptor santanyiner Cristòfol Miquel Sbert, en reconeixement a la seva contribució cultural al municipi.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha destacat la importància de la cita: "Aquesta fira és un espai clau per viure la cultura de proximitat i retre homenatge al nostre patrimoni literari, com la figura de Cristòfol Miquel Sbert, fomentant la lectura entre totes les generacions".
Per la seva banda, el regidor de Cultura, Mateu Nadal, ha recordat que “aquesta fira s’ha consolidat com un espai de trobada imprescindible per al foment de la lectura i la dinamització cultural de Santanyí, amb una programació pensada per a tots els públics”.
Programació d’activitats:
10.00 h – Inauguració de la fira i homenatge a l’escriptor santanyiner Cristòfol Miquel Sbert.
10.30 h – Contacontes infantil: Els contes de Kleo i Nina, de Moriz Bonnin.
11.30 h – Activitat infantil Tótems, amb Julià Panadès.
12.30 h – Presentació del llibre Odisea en la isla secreta del Mediterráneo, d’Antoni Marçal.
A més, durant tot el matí, els assistents podran gaudir de música en viu amb Toni Estelrich (NIK LORE), un tast de vins i aperitiu a càrrec de Bodega Son Alegre i una taula d'intercanvi de llibres.
La III Fira del Llibre de Santanyí es presenta com una oportunitat única per gaudir de la literatura en un ambient festiu i familiar, tot reforçant el compromís del municipi amb la cultura i la promoció dels llibres.


- A les Illes Balears es necessiten 2.400 euros al mes per viure
- Algunos apuntes sobre una hipotética consulta de autodeterminación en Porto Cristo y el futuro de su relación con Manacor. Supone asumir responsabilidades económicas, administrativas, personal, territorio, servicios
- El Ayuntamiento de Santanyí traslada a la Junta Local de Seguridad, la necesidad de reforzar los recursos de vigilancia marítima frente a las llegadas de pateras en el litoral del municipio, y pide a Frontex que intervenga
- Carta al director: “ La festividad de Todos los Santos ha vuelto a poner de manifiesto las quejas de numerosos vecinos sobre el estado de mantenimiento del cementerio municipal de Manacor”
- En el Judo Renshinkan Manacor se celebró una clase de Kendo que reunió a destacados practicantes de este arte marcial tradicional japonés, los alumnos pudieron intercambiar experiencias, estrategías
- Opinión: «Mata a un turista» (excepto si el turista eres tú, claro) por Justí Soriano Caldentey. Por cierto, tampoco estaría mal que el consistorio de Manacor se planteara retirar semejante pintada
- El Museu del Ferrocarril de Mallorca celebra su primer cumpleaños con cinco días de propuestas culturales y familiares del 4 al 8 de noviembre, en 1 año 9.603 registros de asistencia, está en Son Carrió
- PIMECO AGRADECE A LAS FUERZAS DE SEGURIDAD, LAS ADMINISTRACIONES Y LOS SERVICIOS DE EMERGENCIAS SU LABOR PARA GARANTIZAR LA TRANQUILIDAD Y SEGURIDAD EN PALMA
- La Federació de Salut Mental i Azulmarino s’uneixen per fomentar l’esport i combatre l’estigma en salut mental
- Jeroni Obrador estrena a Santanyí «Nou el llum nou. Actuar Blai Bonet»












































