
AGENCIA MANACORNOTICIAS 08/10/2025 - 02:04:00 | ![]() ![]() |

![]() | Els concerts i musicals mantenen una gran fidelitat de públic, amb 18.636 espectadors. Dins aquest apartat, destaca especialment la temporada de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears |
COMUNICADOS: 55.000 espectadors han passat pel Teatre de Manacor durant la temporada 2024-2025. L’espai municipal consolida el seu creixement i reafirma el seu paper com a referent cultural de la comarca del Llevant i de tota Mallorca. El Teatre de Manacor, ha tancat la temporada 2024-2025 amb unes xifres que confirmen la seva bona salut i el creixement constant del públic. En total, 55.284 espectadors han assistit als 129 títols d’espectacles programats, que han sumat 243 funcions al llarg de la temporada.
Aquestes dades suposen un increment respecte de l’any anterior, quan es registraren 53.223 espectadors, 127 títols i 238 funcions. El teatre municipal continua així eixamplant el seu públic i reforçant el seu compromís amb la cultura accessible, de proximitat i de qualitat.
Creixement en participació i programació. El teatre continua essent l'eix central de la programació, amb 56 títols, 91 funcions i 21.111 espectadors, un increment de prop d’un miler d’assistents en relació amb la temporada anterior. Dins aquestes xifres també s'inlcouen espectacles de dansa i teatre de moviment amb 9 títols, 11 funcions i 2.079 espectadors. Aquestes funcions combinen espectacles professionals i actuacions de distintes escoles de dansa del municipi.
Un dels punts destacats de l’any ha estat la Fira de Teatre de Manacor, que enguany celebra 30 anys de trajectòria i que ha reafirmat la seva identitat apostant per produccions exclusivament de Mallorca i la resta d’illes Balears, convertint-se en un aparador essencial del talent escènic illenc.
La Mostra de Teatre Escolar de Manacor, que enguany arriba als 40 anys d’història, es troba en un moment de plena vitalitat. Amb 35 títols, 103 funcions i 11.438 espectadors, supera àmpliament les xifres de la temporada anterior. A més, s’ha avançat que més de 30 grups escolars ja s’han inscrit per participar en el curs 2025-2026, fet que confirma la seva bona salut i la implicació constant de la comunitat educativa.
Els concerts i musicals mantenen una gran fidelitat de públic, amb 18.636 espectadors. Dins aquest apartat, destaca especialment la temporada de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears, la Temporada de Banda de Música de Manacor i el musical de Nadal, una producció 100% manacorina que, després de set anys d’èxit continuat, s’ha consolidat com un dels esdeveniments més esperats de l’any, amb 4.496 espectadors en la darrera edició.
Pel que fa als altres actes socials i culturals, s’han celebrat 18 funcions de 17 títols, amb 4.099 espectadors, mantenint el teatre com un espai obert i polivalent per a tota mena d’activitats socials, culturals i comunitàries.
Un teatre municipal obert a tota l’illa. El Teatre de Manacor s’ha consolidat com un dels principals pols culturals de Mallorca, oferint un servei essencial no només a la ciutat, sinó també a tota la comarca del Llevant i a públics de diversos punts de l’illa. L’Ajuntament de Manacor i la direcció del teatre valoren molt positivament aquesta evolució:
“Aquestes xifres demostren la força de la cultura pública i el valor d’un teatre municipal capaç de generar comunitat, educació i emoció. Alhora, ens marquen el repte de seguir obrint el ventall d’especialitats i adaptar-nos a les noves demandes de la societat manacorina, per continuar oferint una programació diversa, inclusiva i representativa de tots els públics.”
Amb aquesta tendència positiva, el Teatre de Manacor es prepara per encetar una nova temporada amb l’objectiu de seguir oferint una programació innovadora i de qualitat, que combini creació local, propostes nacionals i internacionals i una forta dimensió educativa i participativa.


- AGENDA: Guía «Protege tu comercio ante tormentas e inundaciones»; Inicio de la vendimia (DOP) Pla i Llevant en Petra; Presentación del libro “Els carrers de Montuïri” de Joan Miralles i Monserrat
- Educació asumirá el curso 2026-2027 la gestión directa de diez escoletas más, CEIP Rosa dels Vents de Artà; la EI Son Carrió de Sant Llorenç des Cardassar, Palma, Ibiza, Menorca
- El Rey Don Felipe preside la entrega de trofeos de la 44 Copa del Rey Mapfre
- Carta al director: “No es justo que todos los grupos de contenedores de basura y reciclaje se hayan puesto en los barrios y el extrarradio, el centro está limpio y despejado a costa de manchar otros lugares”
- Laia Calsina Blanquer supera el proceso selectivo del Ayuntamiento de Manacor y se hace con la plaza de técnico medio de recursos humanos y será nombrada personal funcionario de carrera
- Editorial: El Ayuntamiento de Manacor debe pedir mejor servicio a ENDESA antes de renovarle la nueva adjudicación, pagamos mucho y necesitamos que los deberes y obligaciones estén equilibrados
- El Consell de Mallorca destina 2,5 millones de € para eliminar burocracia y automatizar la gestión económica, simplificar los procedimientos administrativos y mejorar la eficiencia interna
- ConectaBalear renova patrocini amb l’equip de Superlliga, que presenta imatge i al jugador alemany Stefan Thiel
- El Consell de Mallorca destina 2,5 millones de euros para eliminar burocracia y automatizar la gestión económica
- Información pública del expediente relativo al proyecto básico nuevo edificio de vestidores (y otras dependencias) anexo a campo de fútbol municipal, en la c/Jaume Llinàs, 1-3, de Sant Llorenç des Cardassar, 20 días


























Sí
No



















